درباره ما بیشتر بدونید

درباره فروشگاه اوردر

تاسیس فروشگاه

شرکت فوراور لیوینگ آمریکا یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه تولید و توزیع محصولات سلامتی و زیبایی فعالیت می کند. این شرکت بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت دارد و محصولات خود را در بیش از ۱۷۰ کشور جهان عرضه می کند.

چرا فعالیت در زمینه سلامتی؟

محصولات فوراور لیوینگ بر پایه آلوئه ورا و عسل هستند. آلوئه ورا گیاهی با خواص دارویی و درمانی فراوان است که از دیرباز مورد استفاده بشر قرار گرفته است. عسل نیز یکی از غنی ترین منابع غذایی است که حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است.

خدمات متمایز فروشگاه کودک

چرا میتونی

روی ما حساب کنی؟

قیمت های اقتصادی

ضمانت سلامت کالا

ارسال در همون روز

پشتیبانی آنلاین

نظرات مشتریامون

مشتریان

فروشگاه درباره

ما چی نوشتن؟

من مدتی بود که دنبال محصولات آرایشی و بهداشتی بودم که هم طبیعی باشند و هم کیفیت خوبی داشته باشند. بالاخره با فروشگاه اینترنتی دوستم فوراور آشنا شدم و محصولاتی از این فروشگاه خریدم. من از محصولات آرایشی و بهداشتی دوستم فوراور خیلی راضی هستم. این محصولات طبیعی هستند و اثربخشی خوبی دارند. قیمت محصولات دوستم فوراور هم نسبت به کیفیت آنها بسیار مناسب است. من به تمام کسانی که به دنبال محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و باکیفیت هستند، فروشگاه اینترنتی دوستم فوراور را توصیه می کنم.
ماهین رمضانی
محصولات آرایشی و بهداشتی
من مدتی بود که دنبال مکمل های غذایی بودم که بتوانم با استفاده از آنها سلامت عمومی خود را بهبود ببخشم. بالاخره با فروشگاه دوستم اوردر اینترنتی ایران آشنا شدم و محصولاتی از این فروشگاه خریدم. من از مکمل های دوستم اوردر ایران خیلی راضی هستم. این مکمل ها باکیفیت هستند و تاثیر مثبتی روی سلامت عمومی من داشته اند. من به تمام کسانی که به دنبال مکمل های غذایی باکیفیت و موثر هستند، فروشگاه دوستم اوردر ایران را توصیه می کنم.
ماهان فتاحی
مکمل های غذایی
من مدتی بود که دنبال محصولات مراقبت از پوست بودم که هم باکیفیت باشند و هم قیمت مناسبی داشته باشند. بالاخره با فروشگاه اینترنتی فوراور دوستم آشنا شدم و محصولاتی از این فروشگاه خریدم. من از محصولات فوراور خیلی راضی هستم. محصولات این فروشگاه باکیفیت هستند و اثربخشی خوبی دارند. قیمت محصولات دوستم فوراور هم نسبت به کیفیت آنها بسیار مناسب است. من به تمام کسانی که به دنبال محصولات مراقبت از پوست باکیفیت و با قیمت مناسب هستند، فروشگاه اینترنتی دوستم فوراور را توصیه می کنم.
آرتا سلیمانی
مراقبت از پوست
brand-4 (2)

زودتر از همه از تخفیف ها خبر دار میشی!

این ها احتمالا به کارت میان

آخرین

مطالب سایت

blog-4
سفرهای تفریحی در اکثر اوقات با حال و هوا و خاطره‌ های خوب همراه هستند اما بسیاری از...
blog-4
سفرهای تفریحی در اکثر اوقات با حال و هوا و خاطره‌ های خوب همراه هستند اما بسیاری از...